Tuesday, March 23, 2010

patutkah aku ade belog

Akhirnya dapat gak mase nak update belog...ni je la post untuk bulan mac ni....bulan yang agak sebok...mengalahkan fesebok....kakkaka...sampai x tau nak post ape...so ltak je gambar nak bujang cek yg sorg tu yang skang sgt laju bejalan di dalam walker...kat umah tok die..suke menghala ke pintu...nasib baik kat umah cek xde walker..biar je die guling kat atas tilam die yang besar cam padang bola tu...tapi yg musykilnye sejak 2 3 menjak ni...cek didil suka la sgt menyelit di bawah sofa..menempek kat situ...x de pic la amik kalau x bukti tu....hahhaha kan dh merapu bile xde mende nak tulih..apa yg penting mama cayang bangat kat cek didil ni