Thursday, February 10, 2011

Cik nye didil dah kawen!!!!!!!! versi ganu

Finally..misi ke ganu tercapai....rase macam kejap je diorg bertunang..mmg kejap pon...2 bulan je....pnt g bertunang masih terasa...so selamat sudah adik ku yg ketiga...so who next?..kekekke

ni gambar bersanding...x clear sgt sbb curik dr fb cik ua

cik didil yg sgt suke tgk org menari...mama die pon jakun gak g kenduri kawen ada persembahan kebudayaan lg..kelessss

Menari zapin....utk pengantin....

Tukar bj untuk potong kek....

Jejaka En Kushiar....2 dh kawen...5 single but not available..sbb sume dok blaja lg

Ni sebelum g umah pengantin....


Gambar xde banyak sbb sume dlm notebook cikgu aine kat serendah...lupa nak save dlm pendrive...pastu gambar mama didil pon x banyak sbb xde org yg teringin nak amik....gambar didil pon x banyak gak...sbb mestila gambar pengantin yg banyak kan....lg pon mase knduri en papa terlantar kat homestay sbb x sihat..apa da...g ganu die terus x leh nak bangun.....disbbkan die x larat nak g kenduri takut muntah kat umah knduri so die tinggl  la kat bilik....

kepada cek nye..selamat pengantin baru...semoga berbahagia dan menempuh alam rumahtangga dengan sabar ....ye la PJJ kan...dh dua2 engineer TNB..sorg kat HQ sorg kat kenyir.....pandai2 la korang nak hidup kan.....kekekek

2 comments: