Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 1, 2009

Gatal tapak tangan kanan....kuikui

nie kire post ku yang kedua la..disebabkan aku semakin x larat nak ke hulu n ke hilir skang ni..so aku banyak la dok kat bilik aku je..so arahan di beri melalui telepon...nasib baik ramai yang memahami yang kesian tgk aku yang nampak mcm x larat ni...walaupun aku slalu nak jd cam iron women yang konon leh wat la konon...pastu dah wat...kesemputan...huhuhu....xpe2 last week aku baru bace dar majalah pa & ma , pahala bagi pompuan yang mengandung ni banyak pahalanye...
oooo sebenarnye aku nak citer pasal gatal tapak tgn kanan ni...org kate bile gatal tapak tgn nak dapat duit...aku pk2 duit ape la yg aku nak dapat ek...rupenye nak dapat duit yang aku claim dahulu kala....dapat la RM 80.00..ok aper...mungkin terkebetulan gatal tapak tgn tu nak dapat duit..so jgn la obses plak..

( countdown ' lagi 23 hari lagi baby mama mnak tgk dunia' )

No comments:

Post a Comment