Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 8, 2009

waaa kene saman!!!!!

hari ni yang paling tensen..dahla bgun pagi td mase nak masak sahur aku rasa cam nak marah je...x tau la pasal ape...pastu disebabkan ke bad moodan aku..kuikui..en asben pun dgn baik hati nak hantar g keje...yahuuu malas nak drive...pastu kul 12.15 aku kuar nak g amik roadtax kete aku yg akan ditamatkan perkhidmatanya pada 24/9/2009...baik aku settle sume sebelum aku bercuti selama 2 bulan ni...aku g masuk bank nak amik roadtax kebetulan en asben ni park depan kdai nasi kandar...skali pas aku settle everything..leh plak ader 3 org pompuan tgh queue nak pilih lauk...mase tu dlm kul 12.45...aiyakk...x kan dah bli lauk buka kak oii....kalau x pose pon cover2 la kan
Biler sampai umah dgr la suara upin dan ipin ( mssg tone aku)...'kaklong kene saman..RM 300-kate emak' uik biler plak ni...
'uik kene saman katne-kate kaklong'...
'bawak laju-18/6/2009-kate emak'....
aku trus rr call mak smbil pk 18/6 tu aku g mane
baru aku igt mase tu aku nak balik kg..mase tu bro nak bertunang..aku janji nak amik mak cho kat Bidor.Pas tol Ipoh je mak call kate mak Cho dh smpai Bidor..aku tukar ngan en asben utk bwk kete dan aku pon memecut sekuat hati..satu jam dh smpi Bidor...dan akhirnya akibat keformulaan one aku bawak..kan dh dapat hasilnye..speed trap...kakakakka...( moral : contohilah en asben membawa kerete..penuh berhemah dan sopan santun)

No comments:

Post a Comment