Thursday, May 20, 2010

Unplanned nye holidayyy

tetiba skang ader mood nak update blog kaka..sbb bnyak citer nak citer...alkisah berlaku di hujung minggu yg lalu....kami hnya membantu pakcik en asben kerana anaknya konvo di dewan wawasan,jitra,,sbb beliau tiada transport kami pon hantarkan dan memasang niat utk ke Padang Besar la konon(bukan untuk menyoping hnye berjalan2..tgh bulan beb paham2 je la)...Sejurus makcik n pakcik en asben sampai kat dewan wawasan tu..cek didil pon mula memntahkan segala yg ader kat isi perut beliau..sapai kuar angin tu...sian tgk die....sampai lembik la ank mama ni...pastu en asben kate blik png la balik..kang ptg die dtg amik pakcik balik...tp pn mama didil kesian la kat en asben nak ulang alik..so mula2 ingt nak singgh la memane masjid nak bg cek didil berehat...skali ternampak HOSBA resort 3km..so en asben kate jom tgk tmpat ni camane

muka cek didil yg x sihat

Selepas masuk kat lobby aku pon tgk la brochure yg ada...ade pakej utk weekday....so aku pon terus la mengcheck in kan diri....Resort ini bertemakan kampung...mmg tenang sgt..x la jauh sgt dr jalan besar..tp xde la dgr bunyi kereta...dgr bunyi burung je...kalau kat kg , opah kate bunyi rian-riang.....en asben ingtkan ader la pokok buah2an skali hnya ada sbtg pokok durian sahaja....
and banyak sgt burung n tupai-tupai

Bilik die ader 3 jenis ,seruling bilik utk 3 org,rebana 5 org kot and gendang yang agak besar sket...brochure die tggl dalam kete la..x dapat nak bg info yg detail....

Ini cek didil lepas check in bg mkn and terus tidokan diri.....

Swimming pool pon ader..ader utk budak kecik gak..sbb kat kedah hr ahad kan hr keje..so mmg xde org la..x tau la kalau weeknd camane....So konklusinye best gak la resort ni...utk menenangkan pikiran and menjauhkan dr kesibukan kerje..cume yg x best tv xde liputan dapat pon chanel thailand saja...kkekek....xpe la yg penting cek didil dapat berehat....

Semoga satu hr nnt leh bawak mak n abah n adik2 ku dok kat sini....


No comments:

Post a Comment