Tuesday, March 8, 2011

Prektis.......

aduila...skang mama didil berazam akan mengurang kan mase balik umah time lunch..kenapa????? ini adalah kerana ingin melatih cek didil supaya kurang sket manja......kihkih....skang ni amat la susah nak tinggal kan die waktu pg.....die akan tarik baju n kain n tudung segala bagai....kalau kene kat en asben..die akan nangis suh bawak ronda satu kg.....nak tgk keadaan kg gelugor di waktu pagi..adakah terdapat kekacauan berlaku? ( YB kecit tonet) baru la en asben leh g keje....tp yg bgus nye,cik didil  pas round leh tinggal die cam tu je..turun pastu x toleh blakang dah..so selamat la en asben g keje dgn jaya nya.......kalau ngan mama die sampai tok die suh lari je la....
tetapi....sume ni x kan terjadi kalau kakak arisa die dh sampai dulu....kalau die sampai..tgk kakak die dah ader...die akan buat x tau dh ngan mama die....macam pagi tadi ...sampai tgk kakak die xde..mase tu dh mau ready la..pastu trus nmpak kete paman die..perghh selamat (paman : papa arisa yg bernama kamal...tp adik beradik en asben panggil aman...anak buah panggil paman ).Yg en didil trus babai mama die..
Kalau tgh hari plak....
bile balik tu die buat x tau je......tp bile dah nak kul 2 tu....dalam leka2 dok ngan budak2 yg ngaji ngan tok dia....dgr bunyi pagar..tgk mama die nak g keje balik..trus kejarrrrrr....time ni wan die la pujuk....tgk burung kat blakang umah.....
Minggu depan start cuti skolah...aiyooo habis la......kompem kakak die x mai la umah tok..sian en didil...kakak2 die xde..abg alif xde...tinggal la die ngan tok dan wan sahaja...dan kepada mama dan papa didil...get ready laaa

No comments:

Post a Comment