Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 13, 2011

Akhirnye mase nye tiba seperti yang telah ditetapkan oleh Allah

Aku pernah cite pasal kak sara di sini .....kita hanya merancang dan berusaha..segalanya telah ditentukan oleh Allah...pada pukul 1.00 pagi malam td akhirnya Kak Sara menghembuskan nafas terakhir di hospital Pulau Pinang..Malangnye aku x dapat nak melawat die smlm...Kak Zali call tgh hari ajak g melawat kat hosp sbb kak sara masuk wad..aku x dapat nak g sbb tok kiah and Wan Karim demam..so lunch aku kene balik la..tgk kalau tok kiah nak ape2 ke n nak jaga mamat tecit tu....so pagi tadi terima msg dr kak zali informed that Kak sarah dah meninggal..and dari makluman die pon smlm pon Kak Sarah dah nazak..
Semoga Kak Sarah berada di sisi org2 yang beriman..dan semoga segala kesalahan yang pernah aku lakukan die dah maafkan....
Pagi td aku teringat
- kami masuk keje lebih kurang sama..aku masuk nov 2007 kak sarah jan 2008...so slalu dok same2
- kami kursus induksi sama-sama....satu group lagi....so mmg sgt rapat la
- aku blajar masak gulai kari utara ni dr kak sarah....so far dh agak terror la kot...kikiki..thanks kak sara
- kami interview pengesahan jawatan  same2....siap wat discussion nnt kuar soklan ape lg.....tapi pas interview kak sara kene admit masuk wad......

Al Fatihah

1 comment: