Sunday, August 14, 2011

Osteoperosis.......

Sejak satu Ramadhan yang lepas...mamadidil diserang penyakit sakit blakng..sakit ya amat....nak tunduk amik barang pon x leh......kalau nak tido..kalau nak pusing ke kiri ke ke kanan ke kene wat slow2...kalau sembahyang tu nak rukuk pon kene wat slow...mmg la sgt sakit.....
so mamadidil terpaksa berjumpe Dr....and Dr kate mamadidil ni angkat brg berat dgn posture yg salah....kalau nk ikut dulu mase keje Riverstone...mmg slalu la angkat berat.....kalau tolong operator angkat lot 12 kg InsyaAllah mamadidil leh tolong...dulu la kan...
And then mamadidil call la ibunda tercinta...sbb mamadidil teringt kat makcik nab...tukang urut terbest di serendah yg mengurut mamadidil dalam pantang hr tu...tp bulan2 pose ni xkan cik nab nak mengurut kan....so ibunda tercinta suh la minum anelene.dulu mamadidil mmg minum..tp sbb x suke minum kan...so di biarkan je la susu tu..mase tu x rase sakit ape pon
Alhamdulillah..sudah Ramadhan ke 15 mamadidil dh leh smbahyang seperti biasa....setelah minum air susu setiap mlm....

notakaki:
 1) mamadidil dh sakit osteoperosis ka......
2) nnt dh raye nak g gak umah cik nab nak servis badan ni.... ( cik nab pnh kate kalau dah slalu mengurut ni nnt ketagih.....so far belum lg la..kalau x..tiap2 kali balik aku mamadidil check in kat umah cik nab mengurut)

2 comments:

  1. aku slalu sakit belakang camtu dulu... lama2 baru perasan, kalau aku riba eesya dlm kereta pi mana2, mmg akan sakit.. pastu mmg tak riba dah.. skrg lagi best.. dukung pun tak dah.. so mmg tak sakit...

    ReplyDelete
  2. sila gunakan mesin urut di tesco..rm1=3minit.hahahha

    ReplyDelete