Friday, September 2, 2011

Selamat Hari Raya n salam Merdeka!!!!!

Alhamdulillah hr ni dah Syawal yang keempat..sekejap je rasa macam bulan pose...kalau ikut takwim hijriah..cek didil dah 2 taun...ye la 1 syawal kan......tapi kalau ikut takwim masihi masih 1 tahun 11 bulan..kejap je anak bujang tu membesar.....sempena syawal kali ini
1) kami beraya kat selangor....kikiki..tp sekejap je la...hari raya pertama ja.....so x sempat nak baraan ....berkonvoi ziarah sepupu kat KL kat tg karang.....raya kedua balik png tp otw balik singgah kg kat pasir salak...
2) kenapa raya sehari je kat selangor???sbb acu aidil nak bertunang....raya ketiga....so wajibulghunah la dh ada kat png kan....sbb kalau ikut cabutan undi..taun ni raya png...pastu br balik selangor.....so acu aidil pon telah selamat menjadi tunangan org setelah rombongan 2 bas dari Jelutong ( 85 org)...rasenye macam lebih la....so acu..gud luck ok.....
3) lepas beraya kat perak....satu kenderaan tmbahan iaitu en WUS ikut balik png..kalau ikut hari Jumaat br nak dtg..tp dh alang2 balik perak dh naik utara ..jalan terus la.....kan jumaat nak naik lg kan...so cek didil dh bawak diorg sume g naik bukit bendera...naik tren baru...laju woooo....g botanical garden...( wlupun xde pape..tp sbb cek mas aka kwn mak g situ n citer pasal botanical garden ni ) so kene bawak gak.....
aidil sgt la excited sbb ramai org kat umah die....mula la bwk kuar sgala bagai mainan die...aduii..seb baik pakcik2 die pandai layan.....die cr mama n abah die time nak susu n nak tido je...sebelum tu..jgn harap......

SElamat Hari Raya Aidilfitri....Maaf Zahir dan batin jikalau terdaoat segala kesalahan kepada sume kawan2 oke....

No comments:

Post a Comment