Thursday, September 29, 2011

Benda yang saya alergic skang.........


1) perfume Dashing Edge abah didil.....dulu mamadidil la yg beli konon bau ala2 macho gitewww.....skang abah didil nak g keje x leh pakai la perfume..nak muntah mak oiii...( macam pnh ingt ade sorg member pon x leh bau perfume sape ntah...)
2) Gosok gigi.....walaupun alergic kene gak la gosok kan...tp mmg kene bersedia la..akan muntah dgn sgt teruk sampai kuar la jus gaster perut tu......
3) tgh malam kul 1 kompem terbangun n x leh tido....so kene bgun g baring kat sofa depan sambil mate terkedip2...last tido gak....n akan terjaga dlm kul 4 camtu sbb aidil nak susu.....so aktiviti tgh malam setiap hr tido di sofa depan....

ini lah dugaan nama nye..semoga semunye berakhir dengan cepat dan selera mkn kembali.....huhu berat semakin menurun menurun dan menurun sbb x leh nak mkn ape langsung n kalau mkn pon kompem akan kuar balik.....

Ya Allah berikan kekuatan kepada hambaMu ini..InsyaAllah

1 comment:

  1. ko pregnant ke ita?

    yang perfume tu, aku pun dulu tak bleh bau perfume joi.. sampai2 nangis2 suh dia naik atas balik tukar baju.. hahaha

    ReplyDelete