Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, December 14, 2009

Cerita 2 hari bersama didil ( sbb en asben g Grik)

Bermula alkisah seorg ibu dan anaknye yg berdua je kat umah...( tensen sebnarnye sbb en asben x de)...bukan senang rupenye jadi seorg ibu ni...so..terima kasih mak
sebenarnye ader satu citer yang sungguh la lawaknye ( leh masuk lawaking....kakakak)hari ahad ari tu aka semalam la kan aku ngan mak kiah ( mak mertua aku le) and pak karim ( ayah mertua aku le) and didil tersayang g la kenduri kat sungai petani..kitorng bertolak le kul 10.30 so kul 11 tu sampai la kat Dewan Balai Polis Kuala Muda ( kat town Sungai Petani b4 tesco tu)sampai je tgk org catering nak setting ..wahhhh aku telah menjadi tetamu pertama tiba even tuan umah pon xde lagi ...kakakka..sebelum tu mase mencari dewan balai polis tu...aku nak la mengekol kak ti ( kakak ipar aku aka tuan umah kenduri tu bagi pihak le konon)..dalam hp aku mmg ade name k.tie so berlaku la borak camni

aku: salam..kak ti ita ni...mane dewan balai polisnye
k'tie : balai polis mane
aku: la balai polis yang kenduri tu la
k'tie:kenduri ape
aku: (laa wat knduri tnye aku balik plak)..la knduri kawen tu la..mak x jumpe kad
k'tie: kenduri apenye
aku : ( uikkk suara macam lain je..tgk no asal no line kl ni)k'tie...anda terkene panggilan hangittttttt...tuuuuuut ( aku terus ltak tepon)

kkakakakkak sebenarnye aku pemanggil hangitttt..salah kak ti daaa..itu no kak tie mase keje riverstone laaa( wahaa rindu kat sume Riverstonerian esp Pn sabariah...sori puan no hp hilang hr tu hp rosak....)
pastu aku suh la umi forward no the real kak tie...

No comments:

Post a Comment