Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, January 17, 2010

Selamat Pengantn baru Bro


Akhirnya ada pon mood aku nak update si belog ni...xde moodsungguh spanjang minggu ni dgn byk keje nye pastu ngan didil x sihat nye ( batuk n selsema)..hr ni ader lagi batuk n selsema die..pn mak kate nak besar tuu biasa la...en asben lg nak tumbuh gigi tu..ada ka 4 bulan dh tumbuh gigi ka...ok la actually nak citer pasal wedding en bro..akhirnya selesai la dah sebelah umh aku..pnt gile..igt wat catering x pnt la sgt...ye la hr tu aku jd pgntin x rasa sgt la kepenatn melayn tetamu...ayg ni sbb pn mak n en abah berada didepan lyn org dtg..so sumer urusan kat dapur,hdang pgntin tnye aku...keputusan ditgn beta....nsib baik mase sbuk tu si didil tido je...senang sket nk bergerak...so apa2 pon congrat bro...selamat jd suami org...selamat jd ketua keluarge...nyg paling penting mak n abah still no 1...jgn jd AlQamah tau....

ni gambar mase kat umh aku...complete 15 org..sume ader..heppi family..so kpd pn syam welcome tu da group...kitorg ni havoc sket...kalau ader sumer kat umah bisa gempita umh en kusyer tu...


Ni gambar mase kat umah pompuan..siap ader tukar bj berpasang2..dah adat org melaka cam tu kan...nak wat camane....ok la pape pon good luck bro..

No comments:

Post a Comment