Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, February 6, 2010

Gulai versi Utara

waha.....akhirnye dapat gak aku masak gulai versi utara ni minggu lepas...hr tu camera kat umah so hri ni bersamaan ngan cuti dapat le aku menguplodkan nye...en asben bg 80% markah...kire A la kan....
Camane tercetusnye idea nak masak ni..aku masuk dalam forum Ratu hatiku..aku wat topic camane nak masak gulai versi utara..so ramai la org utara yg post diorg nye resepi...ngan macam2 petua nk bg sedaple....so aku tgk cam senang je...so aku try la mase weekend....ikan die aku x tau name...sbb en asben yg belikan...so pasni semangat untuk improvekan gulai aku ni...

Hari ni aku x masak lunch pon..sbb
1)x g pasar untuk beli bahan masakan
2)aku dah masak cekodok kacang dal(en asben kate cucoq kacang parpu) untuk brekfes....so en asben kate x yh masak sbb kenyang lagi
3)aku pon xde idea nak masak ape hr ni
4)En asben kate bg cuti masak kat aku...wakakakka....

No comments:

Post a Comment