Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 16, 2010

15 Nov.....

wahaa..apesal topic ni...tarikh ni sebenarnya aku akan celebrate anniversary untuk tahun ke 3 aku bekerja di USM...wahh sudah 3 tahun aku sebagai kakitgn awam...so nak imbas balik la ape yg aku face sejak keje kat sini

sebelum...

mase g interview..mula2 mase staff usm call aku kene g interview macam blur jek...pastu mak aku kate g la try..mane nak tau dapat keje gomen...aku g la ke pulau pinang pada 20hb 9 2007..igt lg mase tu bulan puasa..g png naik ketapi..ngan ua....mase interview..macam sgt x konfident pastu mase masuk pon macam borak je..pendaftar siap tnye nak balik png ka..rindu nak mkn nasik kandaq ka...pastu pendaftar siap cakap x kisah ke keje gomen..bonus kadang x dapat ( aku sengih ja..sbb tmpat keje lame bonus sgt masyuk)

pabila berjaya.

bersalah pada Riverstone n bos lame...rase x sampai ht nak tingglkan riverstone tu..tp ramai yg suh aku blah..termasuklah mak abah aku..sbb x sanggup tgk anak die pulun keje sampai mlm..+ weekend lg..tgh malam pon org production dok call lg...bile nak tgglkan riverstone bos aka pn sabariah bg 2 bulan utk aku balik kalau x best tempat baru...(wahhh)

minggu2 awal di usm...

sape yg prnah menjadi warga baru mungkin pnh menghadapinye...smpai pnh decide nak balik riverstone la....mungkin si 'dia ' penguat semangat...thanks ye si 'dia '

genap 3 taun di USM

wahhh tidak sanggup..overloaded sudah...tp sgt best...mase terbahagi dgn baiknye..berusaha menjadi kakitgn awam yg berdedikasi...berusaha menjadi isteri yg baik...dan mama yg penyayang..wahahha

Sempena Hari Raya Korban...mungkin ape yg terkorban sebelum ini ada hikmahnya sekarang...Kepada Riverstone Resources sdn Bhd...terima kasih memberi peluang dan pengalaman dan kepada USM akan kucurahkan bakti sepenuhnya....

No comments:

Post a Comment