Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 1, 2010

Baiti Jannati............

Bile la nak settle pasal umah aku ni...actually aku sudah pon membeli umah yg aku sewa skang...kalau ikut loan dah approve and dah sign S n P bulan 4.Disebbkan tuan umah tu membeli umah itu menggunakan loan gomen..so mengambil mase untuk mendapat dokumen semula kerana sume berada di jabatn perbendaharaan Putrajaya...Lawyer tu aka en zaki ada bgtau kalau loan gomen mmg lambat kalau proses jual semula..paling cepat 6 bulan paling lambat setahun..mak aihh.....so tetiap bulan la aku call law firm tu tnye...and finally on Nov sume dokumen sampai ke lawyer n hntar ke pemaju..and skang 1st of Dec still pending kat bank plak sbb bank mintak cukai pintu setgh taun ke 2 plak kat tuan umah...adui laaa..nape la sume sgt lemb**.

Hopefully umah itu akan menjadi nama aku before 1st of Jan 2011....AMIN

No comments:

Post a Comment