Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, December 16, 2010

perbezaan pasar malam kat png n selangor.........

kenape baru smlm aku perasan...ke aku yg x pnh g pasar malam lambat...setelah 3 tahun 2 bulan aku dok png..x campur la mase studnt dulu...malam tadi disebbkan hal yg x dapat dielakkan..aku g psar malm kul 8.30..selalunya kul 6.30 pas amik cik didil...plan dlm otak mmg nak mkn nasi lemak..sbb sgt lapa....setibanya kami sekeluarga di pasar mlm taman tun saadon..mula2 nak cr kek didil..uik dh kemas...x pe la..so sperti kebiasaan siggh kat nasi lemak pak hardi..habis gak...uikkk..so en asben kate x pe la mkn nasi ayam..okeh..so g kat nasi ayam..habis gak....camano nih...so menu emergency mkn kuew teow singapore je la...sbb mmg kompem ade...n menu utk cek didil ...putu mayong...tu pon cek didil habis sebungkus..mulut macam nak lg..bile buka lg satu bungkus yg papa die punye makan sesuap je...
kalau dicomparekan dgn pasar mlm kat umah aku aka serendah aka kat tman melor..haa detail lg..kul 8.30 adalah peak hour ok..sgt ramai...lgpon kul 6 br org nak setting bukak kedai...kalau kat png ni peak hour adalah kul 6 sbb time org balik keje..kul 5 kot diorg dh setting bukak kedai...xpe la...selamat la x makan nasi lemak mlm td kalau mak den tau mau die bising kate nnt gomuk....

No comments:

Post a Comment