Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, January 7, 2011

Saje........

disebabkan mood menunggu org yang kate nak jumpe aku ptg ni yg x datang lg

1) Sgt tensen ngan law firm yang uruskan pasal umah aku nih...mula2 lawyer yang arrange tu tukar tmpat,ganti dengan staf lain untuk follow up...pastu puan ni plak cuti bersalin...ganti ngan puan lain plak....skang nak tukar building plak....adui la...tggl final stage je ni...sanagt lamb..kan ader aku saman die plak kang...

2) Cek didil yang x sihat sepanjang minggu ni...rabu lepas terpaksa meng EL kan diri sbb mlm sebelumnya badan die sgt panas...dh lame gak mamat tecit ni x demam...elok mama die dok umah..sgt la cargas...panjat sofa pastu jatuh tergolek dok...bukak kipas n masuk kan jari dlm tu...nasib baik xde ape...skang sentiasa memastikan plug kipas di tutup....sampai saat ini..cek didil masih batuk2..demam dah ok..tp die xde mood sgt....cepat la baik anak bujang mama sorg nihhh

3) Al kisah melayankan karenah sorg staf baru yang bukan la baru kira 8 bulan dh keje...membuat problem iaitu sukar untuk dihubungi...pas wat meeting brainwash...die ini sgt andai tukar belit citer..pastu biler tnye kalau cari x dapat..die kate die adalah seorg yang sgt bz..siap tunjuk msg student cr die,,,amboiii....bile kiter tnye A die lencong kat B..last org yang tnye pening....dah membebel banyak...last skali die leh kate sbnrnye saya nak letak jawatan..saya dapat keje dgn gred lg bagus...dlm hati ku...bgus...g blah...buat pening kpale aku ja....hr ni br dapat tau die dapat keje sbg staf kontrak kat satu jab ni...yg die rase lbih baik kot dari staf tetap kat sini...mmg sgt bgus....LEGAAAA......

Sekian luahan pada hari jumaat ini...kekekek

No comments:

Post a Comment