Tuesday, July 24, 2012

Alhamdulillah 4 hr sudaahhhh

Alhamdulillah dah 4 hr umat Islam mengerjakan ibadah puasa.....sekjap je dh 4 hr....mamadidil masih dirumah menghabiskan sisa2 cuti maternity leave yg tggal seminggu....minggu depan dah keje  balikk....pastu 2 minggu pastu cuti seminggu utk raya plak....smlm baru dapat memo nursery cek merah..yg akan ditutup seminggu...xpe la mmg mama die amik cuti seminggu pon....
Br 4 hr mamadidil dh xde idea nak masak sahur apa...seb baik kalau buka tu ada pilihan nak bli..tp br smlm la mamadidil ni masak kan..slame ni buke kat umah mak mertua tersayang..tp bile beranak kecik , baby2 ni malas la nak angkut ke hulu hilir...pastu pas buka nak rushing balik plak..sbb en abah nak smbahayng terawih plak...tp tgk la sampai bile mamadidil ni nak masak..kang dh keje kembali berbuka kat umah mak mertua ke...kikiki....
Semoga Ramdhan kali ini dapat melipatkali gandakan amalan..InsyaAllah...

2 comments:

  1. untunglah umah mak mertua dekat.hehehe..selamat berpuasa dan berbuka puan

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah mmg la best..tp tgh ade anak kecik aku sgt rase leceh nak berangkut sume pastu rushing balik umah pas buke tu.....

    ReplyDelete