Thursday, July 19, 2012

Permata hatikuuu


Alangkah bahagianye kalau saya seorg surirumah.....melihat anak2 membesar depan mata...didik anak dgn air tgn sendiri.....huhuhu....tp bile memikirkan penat blajar....komitment utang2....impian kekal impian je la.....cuti 3 bulan ni puas menghabiskan masa ngan abang aidil yg banyak cakap....membelek cik merah.....erm pasni mlm n weknd je la nak melayan anak2 pon....abg aidil hr ni dh kene hntr umah tok balik..die dh besar so dh pandai x mo..nak balik nak balik....tp mama die kene tggl kan die jugak...mmg la mama cuti lg n kompem bosan kat umah x dgr mamat tu cot cet.....tp nnt dh keje susah woo....sorry ye abg aidil.....
cik merah Alhamdulilah dah 2 minggu kat nursery..mula2 halfday je....pastu dah full day dh....mula2 babysitter kate die muntah bile minum susu...ye la slame ngan mama die mmg bf je kan...sehr sekali je mama die ajar minum fm...tu pon muka die terkulat2...nak buat camane mama die bukan jenis nak pump simpn susu sume....tu la smgt x kuat nk full bf..tp sjk hntr nursery bile balik cik merah mmg full bf la...kat nursery je minum susu tepung..n baby sitter kate cik merah pon dh ok minum susu x muntah dh...sorry ye cik merah....

kepada anak2 mama....mama terpaksa hntr abg dok umah tok n adik kat skul sbb mama keje balik kene tggl gak.....kejap je ye..ptg mama amik balik kan....luv both of so muchhhhhhh

1 comment:

  1. nak wat camana.komitmen dan kerjaya serta cabaran masa kini yang memerlukan byk perbelanjaan dan pengorbanan..hehe bermadah plak aku..:)

    ReplyDelete