Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 27, 2010

aktiviti lunch hour mama saye

apakah aktiviti lunch hour mama saya setiap hr work?....mama akan balik umah main ngan saya la.....main ciluuuuuuukkkkkkk caa a....main geletek2.....sbb mama saya nk bg tok n wan tido...lg sorg..papa tido.tp hari saya ball ngan mama ngan kakak aimi..mama ajar saya tgkap bola..hehehhe....lagi satu kalau tok x sempat bg mkn mama la yg suap saya mkn....kalau sya ngantuk mama la bg saya tido...slalu dh nak masuk ofis blik br mama bg tido sbb nak bg tok senang ajar ngaji...nnt saya dah besar saya join ngaji skali....ok la mama nak g keje dah ek....bye...muah i luv you mama.....n papa jugek

2 comments:

  1. ala...bukan nak mai melwat aunty juli pun kt prn..ekeke

    ReplyDelete
  2. ala...dua hr ni aku puasa la..aku tgk gambar korang ye jumble sale pon dh terliur tau

    ReplyDelete