Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 21, 2010

cek didil g meminang

Lamenye mama saya x mengemas belog beliau..xde idea n mood plus sgt la malas..slalu igt nak update kat umah tp bizi sebagai surirumatngga n mama didil plak.sbb didil sgt la lasak kerana sudah pandai tawaf umah sampai leh masuk dari satu bilik ke bilik lain ( explorace)...kene more pay attention kat mamat ni skang ni...haaih..

Sebenarnye nak citer aktiviti cek didil ahad lepas ialah g ke kulim untk meminang awek cik bab beliau.

Cek didil di pg hari sebelum mandi...sbb mlm td papa sy br sampai dr sarawak sy nak wat QA pass sebelum masuk umah nak check ape papa saya beli untuk saya...papa bli tshirt jew....

Ini adalah acik sepeupu cek didil yang inteprem..mase dah sampai punya la jauh...x la sejauh kg saya kat serendah..cume jauh pendalaman sket...

apa da mase bertunang tunjuk gamabr buah daa...kg tunang cik bab saya sgt byk buah ini..teka buah ape..buah dokong buah peveret papa saya..kalau kat psar malm 6 ringgt sekilo pon papa sy sanggup beli...kat cini tau bp 1.50 ke 2 sekilo..kalau buah byk 60sen saja sekilo...papa saya sgt mata dokong(gati mata duitan)...haiihhh..pastu siap tnye kalau nak bli bawak balik bape..pastu pakcik tu kate x yah beli die nak panjat amik kan...sekali dapat seguni....kembung perut papa saya mlm tu

TADA....... Inilah cik bab saya bersama tunang nye....

Apa kaitan buah tembikai ni ngan cik bab bertunang ni..haiiihh..sbenrnye otw nak balik tu jumpa sebangsal org jual tembikai....kalau tembikai merah 3biji RM 10 kalau tembikai kuning 5 biji RM 10..wan saya telah memborong RM50 utk diagih2 kan kepada ahli rombongan...sgt la manis..berbaloi2..lain kali sape nak wat knduri dtg sini je bli buah tembikai...

No comments:

Post a Comment