Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, July 22, 2010

Gigi saya dah tambah!!!!!!!!

Asyik masuk jari dalam mulut jew...mlm td mama saya cek gigi saya..uik sudah ader gigi baru kat atas plak..patut suke main lidah kat gusi atas...tp br kuar sket je..mama kate kalau dah kuar sume kene gosok gigi..kekke...biar putih bersih....Selasa lepas saya g klinik nak timbang berat bdn...naik 400gm je so total berat saya ialah 7.9kg pada umur 10 bulan..haaiihhh xpe slim jer..tp saya kene duduk atas penimbang tu...x leh baring dah..x muat...kat terjulur keluar...kekeek...misi kate saya sihat dan kuat...biler nak mula cakap..mama..n papa ni....asyik mmmmm....saya dh pandai cakap baru tau la mama n papa saya....ok la nnt kalau mama saya rajin die tulis lagi bg pihak saya okeh...

p/s : en papa..mama ajak balik serendah..kuikui

No comments:

Post a Comment