Wednesday, July 28, 2010

umpama mimpi dalam mimpi

malam td mama saya mimpi...kalau saya bgun nak minum susu kene bg sejenis air berwarna hijau...cam ala2 air tebu....skali masa saya bgun mama pun trus amik botol susu (kaler hijau) nak cr la air yg dimimpikan tu....x jumpe..trus amik botol susu saya(kaler biru)yang sedia ada wat la susu...pada kul 3 lbih saya bgun lagi...mama saya dgn mamunnye check pampers n tukarla pampers saya...saya nangis sekuat ht sampai papa pon bgun..mama pun suh la en papa wat kan susu...skli mama tgk papa pakai botol hijau..mama pon mensoundla en papa..mane dapat botol susu ni..botol die warna biru la...pastu en papa pon kate la dh ader tepi tu n papa pon nmpak botol susu biru gak kat tepi tu..disebbkan kedua2 mamun malas la nk pk panjang..saya pon ngantuk dapat susu saya tido la....pagi ini bile mama bgun pg nak masak nasik utk saya die pon sambung pk camane botol hijau tu ader tpi tupperware simpan susu...AKHIRNYAAA die telah teringt akan mimpinya berkaitan dengan air hijau aka air tebu tu....kakkak...la rupenye aku yg ltak botol tu kat tepi tu ~ kate mama saya....ape la mama ni...mimpi pun sampai cr betul2......haiihh disebabkan kejadian itu saya telah bgun lmbt hr ni...time mama nak mandi..slalu kul 6.45 dah bgun nak tgk barneyyy....haiihhh

2 comments:

  1. kesian aku tgok hang..jadi jurucakap didil..hehehe

    ReplyDelete
  2. kekkekke,....semenetara die x leh cakap..kang dh panadai bg die cakap je la

    ReplyDelete