Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, August 2, 2010

weekend yg x sihat

smlam caye x sihat la..x sedap bdn la...bangun je bile nmpak mama saya nak suh dukung gak...x mau duk bawah dah...papa saye pon demam gak..asyik berselubung dlm bilik je...sian mama saya kene kejap masuk bilik kejap dukng saye...luv u mama.....dalam kul 3 mama saye checj degree kepanasan kedemaman saya ..huii 40oC n mama pon ltak la cool fever plaster kat dahi saya..ape nihh..mama terus suh papa bgun bawak g klinik...huhuhu mama... saya x sedap bdn la...bile kuar je umah..biler nampak je kete..terus saya nak pgang stereng..heheh.cam biasa la mama...pastu bile dah jalan saya nk panjat dashboard depan tu nak main tisu la...mama ni x bg plak....mama kate uik mane bdak demam td yg merengek je...pastu papa kate x pe g umah tok jap..sampai je umah tok saya nampak motor..yeaaa papa jom pusing kg....trus tunduk2 kat motor...yea papa bawak saya pusing2 yea..yeaa...dapat tgk bebirddd....yea yea..ala dh sampai ke umah ke x mau turun...mama kate panas...uihhh terus x jd demam..badan saye peluh banyakkkk....pas pap basuh kete papa bawak pusing lg...yea yae..luv u papa....saya dudah kembali sihat.....papa pon kan sbb saye nmpak papa mkn durian..kehkeh

mama :moral of the story kalau la cek didil nak demam bawak g jalan la ubatnye
cek didil :ala mama saya batuk n ceceme je lg
papa :kalau papa demam bg mkn durian okeh....

No comments:

Post a Comment